Р о з д і л І

Додаток1

до наказу від __________2023 року№_____


Затверджено

рішенням педагогічної ради

протокол №____ від _____ січня 2023 року

Директор ___________І.Маменко


План підвищення кваліфікації педагогічних працівників

Звенигородської гімназії Олександрійської міської ради Кіровоградської області на 2023рік


№з/пПІБ педагогічного працівникаТеми (напрями, найменування)ФормаВидОбсяг (тривалість)Перелік суб’єктів підвищення кваліфікації
МаменкоІрина ВолодимирівнаЗагальні курси для педагогічних працівниківдистанційнаПедагогічні працівники
15
ОМЦПРПП
КолінькоНаталія ЮліївнаЗ інклюзивної освіти для педагогічних працівниківдистанційнаПедагогічні працівники
15
ОМЦПРПП
ІваничМарина МиколаївнаЗагальні курси для педагогічних працівників

дистанційна
Педагогічні працівники
15
ОМЦПРПП
З інклюзивної освіти для педагогічних працівниківПедагогічні працівники
15
АкуловаКатерина ЛеонідівнаДля практичних психологівдистанційнаПрактичні психологи закладів загальної середньої освіти
30
ІППО Київського університету ім.Бориса Грінченка
БаленкоАнастасія Олексіївна-(відпустка)----
ГуртоваАнна МиколаївнаЗ інклюзивної освіти для педагогічних працівниківдистанційнаПедагогічні працівники
15
ОМЦПРПП
ГопаНаталія СергіївнаЗагальні курси для педагогічних працівників дошкільної освіти

дистанційна
Педагогічні працівники
12
ОМЦПРПП
З інклюзивної освіти для педагогічних працівників дошкільної освітиПедагогічні працівники
12
ДєдєнкоІрина ВікторівнаЗагальні курси для педагогічних працівниківдистанційнаПедагогічні працівники
15
ОМЦПРПП
ЛавецькаІрина ПавлівнаФормування вчителями початкових класів спільних для ключових компетентностей вмінь. Піднапрям: діяльнісний підхід у початковій освіті.очна
Вчителіпочаткових класів
72КОІППО
ЛадиченкоНаталія МиколаївнаЗагальні курси для педагогічних працівниківдистанційнаПедагогічні працівники
15
ОМЦПРПП
МажараЛюдмила ОлексіївнаЗ інклюзивної освіти для педагогічних працівниківдистанційнаПедагогічні працівники
15
ОМЦПРПП
МіщенкоОлена ВолодимирівнаЗ інклюзивної освіти для педагогічних працівниківдистанційнаПедагогічні працівники
15
ОМЦПРПП
ПерехристюкІрина МиколаївнаЗ інклюзивної освіти для педагогічних працівниківдистанційнаПедагогічні працівники
15
ОМЦПРПП
СторчакНаталія Миколаївна-(відпустка)----
СокурГалина ТимофіївнаЗагальні курси для педагогічних працівників дошкільної освітидистанційнаПедагогічні працівники
12
ОМЦПРПП
ШвецоваМарина МиколаївнаЗагальні курси для педагогічних працівниківдистанційнаПедагогічні працівники
15
ОМЦПРПП
ШкоринаПетро ІвановичЗагальні курси для педагогічних працівниківдистанційнаПедагогічні працівники
15
ОМЦПРПП
АветісянТетяна МиколаївнаЗагальні курси для педагогічних працівниківдистанційнаПедагогічні працівники
15
ОМЦПРПП
ТимошенкоМар’яна АркадіївнаЗагальні курси для педагогічних працівниківдистанційнаПедагогічні працівники
15
ОМЦПРПП
СкубійМарія ВолодимирівнаКурсидля медичних сестерМедична сестра

Характеристика навчального закладу

Заклад працює над проблемою:

«Реалізація основних напрямків оновлення

освітніх процесів з урахуванням вимог сучасної школи»

Мета діяльності закладу:

Ø забезпечити сприятливі умови для фізичного, інтелектуального, полікультурного становлення особистості кожного здобувача освіти, досягнення ним рівня освіченості відповідного ступеня навчання, розвиток потенційних можливостей з урахуванням їх пізнавальних інтересів і нахилів;

Ø виховання духовно багатої, гуманної, вільної, рівноправної, відповідальної, толерантної, демократичної особистості;

Ø формування рис громадянськості української держави, духовності, фізичної досконалості, моральної, художньої, естетичної та трудової культури;

Ø впровадження активних форм і методів навчання здобувачів освіти та вчителів, реалізація особистісно-орієнтовного підходу;

Ø підготовка молоді до самостійної, активної, творчої життєдіяльності в нових соціальних і культурних умовах, виробляти навички та уміння здобувача освіти

21 століття планувати стратегію власного життя, визначити своє

життєве кредо й свій стиль.

У складі закладу функціонують:

Ø педагогічна рада;

Ø нарада при директору;

Ø рада школи;

Ø учнівський парламент.

В закладі працює 15 вчителів,музичний керівник та 4 вихователі,

з них :

вчитель-методист – 1

старший учитель – 3 вихователь вищої категорії-1

вчитель вищої категорії – 5 вихователь-спеціаліст-3

вчитель І категорії – 6

вчитель ІІ категорії – 3

спеціаліст – 2

Вища освіта – 18

За стажем: до 3 років – 1 до 5 років - 1

до 10 років – 3 до 15 років - 4

до 20 років – 3 до 30 років – 6

більше 30 років – 3 пенсійного віку – 2

На початок 2019/2020 навчального року в закладі навчається 101 учнів

Всього класів – 10, з них:

1-4 класи – 4

5-9 класи – 4

10 – 11 класи – 2

1- 14 5- 10 10 - 6

2- 15 6- 12 11 - 7

3- 11 7- 7

4- 13 9- 6

Всього – 53 Всього - 35 Всього -13

Всього учнів - 101

Характеристика контингенту учнів:

За статтю: чоловіча - 59

жіноча – 42

Окремі категорії:

АТО - 1

Діти, що постраждали від аварії на ЧАЄС - 0

Діти - сироти та позбавлені батьківського піклування - 0

Напівсироти - 7

Діти - інваліди - 2

Малозабезпечені - 15

Сім’ї із складними життєвими умовами - 2

З девіантною поведінкою - 2

Багатодітні - - 29

Випускники 2019/2020 навчального року - 15

Закінчили з відзнакою - 0 -

Вступили на навчання у ВНЗ ІІ – ІУ рівня акредитації -

Переможці олімпіад різного рівня та конкурсів - 0

Правопорушення за рік - 0

На обліку в поліції - 0

На внутрішньошкільному обліку – 0

Для забезпечення навчальної діяльності в закладі обладнані

- 10 навчальних кабінетів;

- 1 майстерня;

- 1 комп'ютерний клас;

- спортивний зал;

- спортивний майданчик;

- футбольне поле;

- ігровий майданчик;

- бібліотека: книжковий фонд - 12606 (33876,84 грн.)

фонд підручників - 2782 (29974,34 грн.)

фонд художньої літератури – 9824 (3902,50 грн.)

періодичних видань - 0

В школі працює 1 гурток:

- хореографічний гурток « Фентезі»

Загальна характеристика території:

навчальна - 638,59 кв.м

спортзал - 161,44 кв.м

майстерня - 81 кв.м

майданчик - 5832 кв.м

бібліотека - 32,38 кв.м

Територія двору – 2 000 кв.м.

Характеристика соціуму оточення:

Школа тісно співпрацює з:

  • КЗ "Будинок дитячої та юнацької творчості"
  • КЗ «Центр дитячої та юнацької творчості»
  • міською бібліотекою
  • районною дитячою бібліотекою
  • міським краєзнавчим музеєм

Відповідно до річного плану роботи та до наказу управління освіти в закладі було проведено моніторингове дослідження результатів навчальних можливостей здобувачів освіти 3-11 класів за результатами 2019 - 2020 н. р..

Навчально-виховний процес організовано відповідно до навчального плану.

Реалізація інваріантної і варіативної складової навчального плану здійснюється за державними програмами.

Навчальні досягнення здобувачів освіти 3-11 класів з окремих предметів за рік є такими:

Високий рівень навчальних досягнень - 13 %

Достатній – 42 %

Середній – 35 %

Початковий - 7

Отже, якість знань здобувачів освіти за 2019-2020 н. р. становить – 56 %. Рівень навчальних досягнень здобувачів освіти збільшився на 10%.

Результати навчальних можливостей зобувачів освіти 3-11 класів за 2019 - 2020 навчальний рік

Клас К-сть учнів Рівні навчальних можливостей Якість знань
початковий середній достатній високий к-сть %
к-сть % к-сть % к-сть % к-сть %
1 3 10 - - 2 20 2 20 6 60 8 80
2 4 12 1 8 2 17 6 50 3 25 9 75
3 5 10 1 10 4 40 4 40 1 10 5 50
4 6 12 1 8 6 50 5 42 - - 5 42
5 7 7 - - 3 43 4 57 - - 4 57
6 9 8 - - 4 50 4 50 - - 4 50
8 10 6 1 17 1 17 4 66 - - 4 66
9 11 7 3 43 3 43 1 14 - - 1 14
Всього 72 7 10 25 35 30 42 10 13 40 56

Існує група здобувачів освіти з початковим рівнем навчальних досягнень - 7 %.

Це пов’язано з рядом причин, які вплинули на успішність. Найважливішими є низький рівень готовності здобувачів освіти до уроків, не контрольованість з боку батьків, часті пропуски занять як по хворобі , так і без поважних причин.

З учнями проводилась відповідна робота: були проведені засідання педагогічної ради, батьківські збори разом з батьками для учнів окремих класів, відвідування учнів класними керівниками та психологом вдома.

Оскільки учасниками навчально-виховного процесу є три ланки (батьки, здобувачі освіти та вчителі), то можна сказати, що безконтрольність дітей батьками є однією з основних причин негативних успіхів у навчанні.

Вчителям - предметникам слід звернути особливу увагу на підвищення успішності учнів, які мають потенційні можливості навчатися краще.

Серед 10 здобувачів освіти, які мають оцінки початкового рівня можна виділити таких, які мають одну та дві оцінки початкового рівня.

Класи Одна оцінка початкового рівня Дві оцінки початкового рівня
3 - -
4 Кударенко О.(укр.мова) -
5 Невкипілий М. ( математика)
6 - Ястребов Р (англійська, математика)
7 -
9 -
10
11 - Матяш О. (зарубіжна літ.,алгебра)

Всього 4 учні, що становить 6 % від загальної кількості учнів закладу.

Серед 25 здобувачів освіти, які мають оцінки середнього рівня можна виділити учнів, які мають одну-дві оцінки середнього рівня та мають потенційні можливості навчатися краще.

Класи Одна оцінка середнього рівня Дві оцінки середнього рівня
3 Кривошея Д (англ.мова)
4 - -
5 - -
6 - Калкиш В. (укр.мова, математика)
7 Гопа К.(укр.мова) -
9 - -
10 - -
11 Пшенична А. (геометрія)

Всього 4 здобувачів освіти, що становить 6% від загальної кількості здобувачів освіти.

Серед 30 здобувачів освіти, які мають оцінки достатнього рівня можна виділити таких, які мають одну-дві оцінки достатнього рівня та мають потенційні можливості навчатися краще.

Класи Одна оцінка достатнього рівня Дві оцінки достатнього рівня
3 Кулик В. ( англ.мова,природознавство)
4 - Ошкулов Н.(математика,природознавство)
5
6 Волкова А. (математика, інформатика)
7 - -
9 - -
10 - -
11 - -

Всього 3 учні, що становить 4 % від загальної кількості здобувачів освіти.

Отже, проведений моніторинг виявлення рівня успішності здобувачів освіти закладу свідчить про те, що 15 учнів мають потенційні можливості навчатися краще, що становить 21% від загальної кількості .

Вчителям, які викладають в 3, 4 класі ( класний керівник Швецова М.М., Іванич М.М.), математику – Мажара Л.О., англійську мову – Перехристюк І.М., українську мову Колінько Н.Ю., інформатика Ладиченко Н.М.слід звернути увагу на тих учнів, які мають

одну-дві оцінки, початкового, середнього та достатнього рівнів і мають потенційні можливості навчатися краще.

Одним із пріоритетних напрямків в системі роботи вчителів закладу є виявлення, навчання та розвиток обдарованих дітей.

Робота шкільного колективу, проведена за програмою виявлення та підтримки талановитої молоді, створення умов, необхідних для розвитку індивідуальності та неординарних здібностей учнів, має свої позитивні результати.

Школа працює в І зміну, початок занять о 8.30, закінчення 7 уроку – о 14.35.

Тривалість уроків: 1 клас – 35 хвилин 2 клас – 40 хвилин

3-4 класи – 40 хвилин 5-11 класи – 45 хвилин

Для забезпечення належної організації гарячого харчування ( на базі шкільної їдальні НВК) впроваджено велику перерву - 20 хвилин.

Гарячим харчуванням охоплено 100% учнів закладу.

Досягнення школи за 2019/2020 навчальний рік

І. Методична робота, робота з кадрами

1. Заклад бере участь у Всеукраїнських програмах, курсах:

Ed Camp Ukraine, «Нова українська школа», дистанційні курси підвищення кваліфікації при КЗ «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського», курси підвищення кваліфікації при Київському університеті імені Бориса Грінченка.

2. Участь в обласному науково – методичному семінарі учителів математики з проблеми «Актуальні аспекти підвищення рівня педагогічної майстерності вчителя у підготовці учнів до зовнішнього незалежного оцінювання з математики». ( Мажара Л.О.)

3. Обмін досвідом з фахової майстерності під час роботи обласного навчально-методичного семінару учителів географії з проблеми «Використання географічного потенціалу щодо вдосконалення фахової компетентності вчителя» (Маменко І.В.).

5. Участь в постійно-діючому семінарі учителів основ здоров’я, які впроваджують превентивні здоров’язбережувальні проекти з проблеми «Реалізація завдань з питань адвокації, планування, моніторингу та оцінки заходів упровадження здоров'язбережних превентивних проектів: від теорії до практики» (Міщенко О.В.).

6. Участь в EdCamp Ukraine регіональній (не)конференції для шкільних педагогів (Маменко І.В., Колінько Н.Ю., Попович А.М.).

7.Учителі пройшли курси підвищення кваліфікації та тренінги по НУШ.

8. Баленко А.М., вчитель української мови та літератури, посіла І місце на міському етапі конкурсу «Формула успіху молодого педагога» та ІІ місце на обласному етапі 2019 року.

9. Участь педагогічних працівників закладу в семінарах, конференціях, тренінгах, очних сесіях.

ІІ. Навчальна діяльність

1. 9 учнів нагороджено Похвальним листом «За високі досягнення у навчанні» .

2. Учні закладу прийняли активну участь у Всеукраїнському математичному конкурсі «Кенгуру» та отримали сертифікати. ( вчитель Мажара Л.О.).

3. Кударенко Аделіна, учениця 8 класу , зайняла ІІІ місце в міському конкурсі читців «Безсмертне слово Кобзаря».

4. В травні 2019 року учениця 5 класу Швецова Софія була зареєстрована на Всеукраїнський конкурс знавців англійської мови «Панда». Конкурс відбудеться влітку 2019 року в режимі он-лайн.

ІІІ. Матеріально – технічне забезпечення

1. Придбано 1 принтер

2. Придбано комплект наочних матеріалів для І класу НУШ

3. Придбано меблі для І класу НУШ

4. Придбано 1 принтер та комп'ютер для І класу НУШ

5. Замінено стенди загальношкільного призначення

6. Замінено лампи денного освітлення на коридорах

7. Встановлено локації для відпочинку

ІV. Виховна робота

1. І місце у міських змаганнях з кульової стрільби

2. ІІІ місце у спортивних змаганнях з біатлону до Дня Збройних Сил України

3. ІІІ місце у міському конкурсі екологічних агітбригад «Земля наш спільний дім»

4. І місце у міському етапі Всеукраїнського конкурсу «Новорічна композиція" в номінації «Стилізована Ялинка»

5. ІІ місце у міському етапі Всеукраїнського конкурсу «Новорічна композиція" в номінації «Новорічна композиція»

6. ІІІ місце у військово – патріотичній грі «Сокіл – Джура»

7. ІІІ місце у міському етапі Всеукраїнського конкурсу «Новорічна композиція" в номінації «Новорічна композиція»

8. ІІ місце у конкурсі «Молодь Кіровоградщини готова долати надзвичайні ситуації

9. ІІІ місце у міському конкурсі екологічних агітбригад (Дєдєнко І.В.)

10. Перемога в конкурсі на поїздку до міжнародного англомовного табору CAMP HEA, від Корпусу Миру, учениці 11 класу Перехристюк Марини

11. Заклад взяв участь у конкурсі «Міжнародна ініціатива Всесвітній день гідності». Перехристюк Марина, учениця 11 класу, Криворучко Крістіна, учениця 9 класу, разом з Рашевським Богданом, учнем 11 класу, зняли кліп на пісню «Ми корупцію здолаєм» (слова Перехристюк І.М., вокал Перехристюк М. та Криворучко К., зйомка Рашевський Б.). За результатами участі заклад був нагороджений призами.

12. «Нащадки козацької слави» - ІІІ місце (Гуртова А.М.)

13. ІV місце у міському конкурсі Дружин юних пожежних (Гуртова А.М.)

Р о з д і л ІІ

Педагогічний аналіз за 2019/2020 навчальний рік.

Пріоритетні цілі і завдання, що забезпечують права на освіту,

на 2020/2021 навчальний рік

Роботу над проблемною темою було узагальнено та обговорено на засіданні педагогічної ради, видано наказ та проведено моніторинг щодо визначення програми розвитку закладу на 2018-2023 роки .

Педагогічний колектив працював над реалізацією другого етапу науково – методичної проблеми «Реалізація основних напрямків оновлення освітніх процесів з урахуванням вимог сучасної школи».

Педагогічний колектив закладу працював над оволодінням здобувачами освіти базовими навичками і фундаментальними процесами, удосконаленням напрямків роботи щодо підвищення рівня знань, умінням самостійно здобувати знання і застосовувати їх на практиці, над втіленням моделі сучасного учня та випускника закладу зокрема; розвитком кожного здобувача освіти як творчої особистості, здатної до практичної діяльності в певній галузі, підготовкою до вибору професії і подальшої освіти; забезпечення високого ступеня вихованості. Продовжувалась системна і цілеспрямована робота по впровадженню профільного навчання. Значна увага акцентувалась на проведенні моніторингових досліджень щодо підвищення рівня відповідальності кожного вчителя за якість навчання, об’єктивність оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти. Освітній процес було спрямовано на забезпечення наступності в навчанні початкової, середньої і старшої школи.

Педагогічним колективом досягнуті певні успіхи в організації і проведенні навчальної діяльності.

На кінець навчального року в школі навчались 101 , оцінювались

72 учнів. Рівень навчальних досягнень з базових дисциплін підсумовує таблиця:

Учнів на кінець року Оціню-вались Рівень навчальних досягнень
високий достатній середній початк.
2019/2020 101 72 10 - 13% 30 – 42% 25 – 35% 7 – 10%

Традиційно, протягом року особлива увага приділялась учням випускних класів, які будуть продовжувати навчання в закладах вищих ступенів акредитації.

В 2019/2020 навчальному році документи про освіту отримали:

- свідоцтво про базову загальну середню освіту отримали 8 учнів;

- свідоцтво про повну загальну середню освіту отримали 7 учнів.

Значна увага педагогічного колективу була зосереджена на створенні умов для здійснення диференціації навчання, розвитку розумових здібностей здобувачів освіти, їх творчого мислення, потреб і навичок самоосвіти і самовдосконалення.

Високому рівню знань, зацікавленості до навчання сприяла цілеспрямована робота в даному напрямку вчителів закладу: робота з обдарованими і здібними учнями, залучення школярів до участі в конкурсах різних напрямів і рівнів, проведення предметних тижнів, участь у предметних учнівських олімпіадах.

Адміністрація, вчителі початкових класів, вчителі-предметники, класні керівники протягом навчального року приділяли достатньо уваги адаптації школярів при переході з початкової до середньої, з середньої до старшої школи.

На виконання наказу Міністерства освіти і науки України «Про зовнішнє незалежне оцінювання навчальних досягнень осіб, які виявили бажання вступати до вищих навчальних закладів України в 2020 році» 7 випускників взяли участь у ЗНО (100%).

За результатами навчальної діяльності можна визначити проблеми і недоліки, над якими необхідно працювати в 2020/2021н. р.:

- підвищувати рівень відповідальності кожного педагога за об’єктивність

оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти;

- активізувати системну підготовку випускників до ЗНО/ДПА в 2021 році;

- в повній мірі використовувати інтелектуальний потенціал учителів і здібних учнів у підготовці і забезпеченні результативності у ІІ-ІІІ етапах Всеукраїнських учнівських олімпіад;

- проводити належну роз’яснювальну роботу серед учасників освітнього процесу щодо участі учнів у предметних учнівських конкурсах різних рівнів;

- подолати формальний підхід в роботі предметних гуртків та за інтересами.

Методична робота в 2019/2020 навчальному році проводилась відповідно плану і була спрямована на розвиток творчої особистості вчителя, забезпечувала визначені на початку року завдання і пріоритети:

  1. Координація змісту і вдосконалення методики колективної та індивідуальної роботи з педагогічними кадрами.
  2. Вирішення проблемних питань закладу, педагогів.
  3. Впровадження і використання новітніх досягнень психолого-педагогічної науки, ефективних педагогічних технологій у проведенні методичної роботи, роботи з

кадрами, у проведенні уроків і позакласних заходів, новаторських розробок.

  1. Надання методичної допомоги педагогічним працівникам під час дистанційного навчання.
  2. Вивчення аспектів щодо якості викладання, рівня знань, умінь і практичних навичок здобувачів освіти.

Організація методичної роботи будувалася на глибокому вивченні, аналізі результативності освітнього процесу, рівня професійної підготовки педагогічних кадрів, координувалася з проходженням курсів підвищення кваліфікації.

У 2019/2020 навчальному році в школі працювали 20 педагогів, з них мають вищу кваліфікаційну категорію – 6 чол., І категорію – 6 чол., ІІ категорію - 3 чол., cпеціаліст - 5.

Протягом року вчителі підвищували кваліфікаційний рівень шляхом самоосвіти, участі у роботі шкільних, загальноміських і обласних семінарах, навчання на курсах підвищення кваліфікації.

Шкільні методичні об'єднання вчителів припинили свою діяльність за рішенням педагогічної ради.

З метою цілеспрямованої роботи та для забезпечення колективного керівництва методичною роботою в закладі активно працює педагогічна рада.

Якість освітнього процесу закладу, його результати певною мірою залежать від учителя, його теоретичної підготовки, педагогічної та методичної майстерності. З метою пропаганди педагогічного досвіду проведено відкриті уроки та виховні години.

Обговорення відкритих уроків – діалог творчо працюючих колег. Високий педагогічний рівень майстерності, творчий пошук, диференційний підхід, використання інноваційних технологій продемонстрували уроки Лавецької І.П., вчителя початкових класів.

Протягом року, на виконання річного плану, проведено засідання педагогічної ради, наради при директору, ради закладу.

Плідно та системно працювала протягом року атестаційна комісія. Проведено 4 засідання, на яких розглянуто список педагогічних працівників на атестацію, складено, затверджено після обговорення робочий план комісії, проаналізовано роботу за рік, апробовано атестаційні матеріали, узагальнено досвід учителів, що атестуються на основі відвіданих уроків.

У 2019/2020 навчальному році підвищували кваліфікацію всі педагогічні працівники закладу.

Відповідно до плану проведення атестації в закладі атестувались двоє педагогічних працівників: відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст першої категорії» - 1, присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії» - 1.

Атестація педагогічних працівників проводилася відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 06.10.2010 року № 930, згідно зі змінами і доповненнями відповідно до наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 20.12.2011 року № 1473 ( із змінами, затвердженими наказом МОН України від 08 серпня 2013 року

№ 1135) « Про затвердження Змін до Типового положення про атестацію педагогічних працівників» та плану заходів закладу з її проведення.

На 2020-2021 навчальний рік слід звернути увагу на такі недоліки:

- активніше накопичувати дидактичний матеріал в навчальних кабінетах;

- активізувати розробку і впровадження електронних конструкторів уроків;

- завідуючим навчальними кабінетами проявляти більше активності щодо залучення позабюджетних коштів для зміцнення матеріально-технічної бази;

На виконання плану внутрішкільного контролю за навчальний рік здійснені всі заплановані види контролю та видано накази.

Щомісячно здійснювався контроль за веденням класних журналів, журналів гурткової роботи тощо. Перевірено стан ведення особових справ учнів та вчителів, планування та реалізації освітньої роботи в класних колективах; календарного-тематичного планування, за станом ведення трудових книжок, шкільної документації всіх рівнів, архівних матеріалів, здійснювався контроль за веденням і перевіркою учнівських щоденників, відвідуванням здобувачами освіти навчальних занять і за організацією гарячого харчування. Систематично контролювалася фінансово-господарська діяльність і ведення відповідної документації.

В 2020/2021 навчальному році необхідно:

- продовжити акцентувати увагу на системному контролі за дотриманням єдиних критеріїв оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти;

- удосконалювати електронний друк та облік протоколів педагогічної ради закладу, протоколів атестаційної комісії, протоколів загальношкільних зборів;

- продовжити ведення електронних вхідної та вихідної документації журналів реєстрації всіх видів протоколів.

Протягом року з метою забезпечення належного стану охорони праці, профілактики травматизму, збереження життя і здоров’я дітей, і працівників закладу видано накази, які не тільки регламентують діяльність з відповідного питання, а й узагальнюють і контролюють проведену роботу.

Питання дотримання правил безпеки, аналіз стану роботи закладу заслуховувались на засіданні педагогічної ради.

Класні керівники і вчителі-предметники забезпечені журналами обліку проведення інструктажів з охорони праці та безпеки життєдіяльності. Працює консультаційний пункт з охорони праці і безпеки життєдіяльності. Щомісяця проводився оперативний адміністративно-громадський контроль.

Продовжувалась розробка бесід для здобувачів освіти з безпеки життєдіяльності. Бесіди класифіковані і систематизовані за тематикою і видами уражень. Класні керівники розробили відповідні бесіди для всіх вікових категорій на навчальний рік. Заклад

забезпечено нормативними документами з охорони праці і безпеки життєдіяльності. Інструкції затверджено у відповідності з діючим Положенням.

Системною є робота з безпеки життєдіяльності зобувачів освіти. Система профілактичної роботи з попередження усіх видів дитячого травматизму у 2019/2020 н.р. мала такі складові: викладання предмету «Основи здоров'я», організація систематичних медичних оглядів здобувачів освіти та педагогічних працівників; проведення усіх видів інструктажів, роботи щодо формування основ здорового способу життя, тематичних класних годин, профілактичних бесід та лекцій для учасників освітнього процесу із залученням представників лікувальних установ, ДАІ; висвітлення питання профілактики дитячого травматизму на батьківських зборах. Протягом року робота з профілактики усіх видів дитячого травматизму знайшла своє відображення у проведенні таких виховних заходів: проведення місячника «Увага! Діти на дорозі!», місячника протипожежної безпеки, уроків з попередження дитячого травматизму. Проведено 5 тижнів безпеки життєдіяльності: тижня профілактики дорожньо-транспортного травматизму, тижня протипожежної безпеки, проведення бесід з безпеки життєдіяльності напередодні канікул. Вчителі проводили конкурси та вікторини на краще знання правил пожежної безпеки, дорожнього руху тощо.

До роботи з попередження всіх видів дитячого травматизму залучалася й батьківська громадськість. На батьківських зборах систематично розглядалися питання профілактики травматизму та інфекційних захворювань серед дітей.

У 2019/2020 н.р. для здобувачів освіти 1-11 класів систематично проводились додаткові бесіди з усіх видів травматизму.

В 2020 / 2021 навчальному році необхідно:

- активізувати колективну та індивідуальну роботу з учасниками освітнього процесу щодо профілактики дитячого травматизму;

- продовжити практику проведення зустрічей з лікарями, працівниками рятувальної служби, працівниками ДАІ, військкомату тощо.

- продовжити практику системного контролю та надання практичної допомоги

у проведенні бесід та інструктажів з охорони життя і здоров'я здобувачів освіти.

- продовжити забезпечення навчального закладу нормативними документами.

Кiлькiсть переглядiв: 1508

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.